Urdu As a Subject Of Teaching

 اردو بہ حیثیتِ مضمونِ تدریس:۔

مضامین کی اہمیت ان کی ضرورت پر موقوف ہوتی ہے۔

ایک:  ضرورت برائے زندگی۔

دو:  ضرورت برائے تعلیم۔

تین:  ضرورت برائے ملازمت یا کاروبار۔

ان میں ہر ضرورت عام بھی ہوسکتی ہے اور خاص بھی۔ اس لحاظ سے چھ ضرورتیں ہوجاتی ہیں۔

۔۔ عام زندگی کے لیے    ۔۔ خاص زندگی کے لیے         ۔۔ عام تعلیم کے لیے

۔۔ خاص تعلیم کے لیے    ۔۔ عام ملازمت یا کاروبار کے لیے    ۔۔ خاص قسم کی ملازمت یا کاروبار کے لیے۔

مضامینِ تدریس پر اثرانداز ہونے والے مندرجہ ذیل اسباب ہیں:۔

ایک :۔  منازلِ تدریس

دو:۔  امتحان

تین:۔  وقت نامہ

چار:۔  نِصاب

پانچ:۔  اُستاد

چھ:۔  دوسرے مضامین سے تعلق

سات:۔  سرکاری اہمیت

آٹھ:۔  اَربابِ اقتدار کی نظر میں وقعت

نو:۔  عام دل چسپی

دس :۔  طریقِ تعلیم

اُردو ایک زبان ہے اور زبان کی تدریس میں زبان پر زیادہ زور ہونا چاہیے، لیکن زبان بہ حیثیت زبان کوئی ایسا موضوع نہیں کہ اسے دوسرے مضامین سے کوئی تعلق نہ ہو۔ زبان کی اہمیت جہاں اور خوبیوں پر موقوف ہے وہیں یہ بھی بنیادی امر ہے کہ وہ زبان کہاں تک تمام علمی مضامین کے مسائل خوبی کے ساتھ ادا کرسکتی ہے۔ تدریس میں اس قسم کی اہمیت دکھانے کا اہتمام زبان کے سلسلے میں بہت مفید چیز ہے۔ یہی دوسری زبان سے ربط اور اشتراک کی ایک اعلا صورت ہے۔ اُردو کے نصاب میں دوسرے علوم و فنون کے مسائل کا تذکرہ ہو تو یہ ربط بہت مستحکم ہوگا۔

# Tadrees-e-Zaban-e-Urdu

Urdu as a Teaching Subject:


4 comments:

  1. It is very important Urdu
    Language schools & colleges and teach basic Urdu in non muslims

    ReplyDelete
    Replies
    1. بہت شکریہ ڈاکٹر نجم النساء صاحبہ

      Delete